Passie voor online
header afbeelding

Welkom in de wereld van hydrauliek!

Soms kom je van die, laten we zeggen, ‘verborgen parels’ tegen. Spelers van wereldformaat, verscholen in de Zeeuwse contreien. We hebben het in dit geval over het bedrijf Hydrauvision. Eén van de marktleiders als het gaat om hydrauliek. In de sectoren waar aandrijftechniek een rol speelt, komen de mensen van Hydrauvision in beeld.

Professioneel en gedreven

Jaap Walhout, adviseur bij Nedbase: “Regelmatig stap ik ergens binnen en denk ik ‘wow, dit bedrijf is eigenlijk veel indrukwekkender en groter dan ik dacht...'. Dat was ook het geval bij Hydrauvision. Het hoofdkantoor in Schoondijke liet bij aankomst gelijk al iets doorschemeren van de omvang en professionaliteit van deze club. Zeker na de rondleiding door het bedrijf, een kijkje in de internationale projecten en de verhalen van de gedreven medewerkers. Dan stap je echt super enthousiast en met gepaste trots over deze regionale prestige weer naar buiten en denk je: Oh, wat doen die zichzelf online te kort...“.

Van bescheiden naar trots

Het algemene vertrekpunt was bij de start van het project helder: veel meer van Hydrauvision laten zien. Bescheidenheid moet plaats maken voor trots! Met als doel nieuwe klanten en projecten binnen te halen, maar ook potentiële werknemers triggeren om bij Hydrauvision te komen werken.

 

De manier om dit te bereiken hebben we samen met het Hydrauvision-team van elf afgevaardigden bedacht. Aan de hand van diverse gebruikersonderzoeken zijn we in de huid gekropen van de verschillende doelgroepen. Met behulp van persona’s (een servicemonteur, een inkoper, een technisch projectleider in de offshore, etc.) hebben we de wensen en eisen precies in kaart gebracht. De opbrengst van deze workshops: een super helder plan voor fase 1 (re-styling website) en fase 2 (online marketing, inlogportaal voor klanten en calculatietools).

 

Welkom in de wereld van hydrauliek!

Restyling website

De nieuwe website hydrauvision.com moest vooral zorgen dat de projecten, de producten én de expertise van Hydrauvison beter uit de verf zou komen. Het team werkt namelijk mee aan veel complexe, internationale projecten die eerder nooit getoond werden. Zonde natuurlijk! Inmiddels hebben alle projecten een keurig plekje gekregen op de website. Krachtig beeldmateriaal, heldere teksten en slimme call-to-actions, volledig afgestemd op hedendaagse webdesign principes, zoals mobile first en SEO-friendly. Daarbij is de website uiteraard tot op de pixel te beheren door Hydrauvision via het geïnstalleerde Drupal CMS. 

 

 

Welkom in de wereld van hydrauliek!

"We zijn er super blij mee"

Carolien Baecke, marketing manager bij Hydrauvision: “Het was niet de meest makkelijke weg om binnen deze technische mannenwereld alle content te verzamelen en om tot iets te komen ;-), maar samen met Nedbase zijn we er uitstekend in geslaagd om Hydrauvision eindelijk écht op de kaart te zetten. We zijn er super blij mee. Nu is het een kwestie van doorpakken en volhouden…

 

Nieuwsgierig? Bekijk het eerste resultaat op www.hydrauvision.com   

 

Nedbaas Jaap Walhout
Jaap Walhout Adviseur / partner