Passie voor online
header afbeelding

ZLM is jarig! En wij feesten mee.

Of wij binnen 3 weken een toffe campagnewebsite kunnen maken? Daar draaien wij ons hand niet voor om! Aanleiding: de verjaardag van ZLM Verzekeringen. De verzekeraar viert dit jaar haar 65e verjaardag en wie jarig is, trakteert! Daarom ontvangen alle klanten van ZLM 65 euro. Een cadeau waar wij - en velen anderen met ons - heel blij van worden!

65 euro… Wat doe je daarmee?

Wat doet u met 65 euro? Dat is de centrale vraag op de campagnewebsite die we hebben ontwikkeld. Want het weggeven van cadeautjes is leuk, maar het zien wat er volgens mee gebeurd is nóg leuker. Om de mooiste, leukste en grappigste verhalen bij de klanten van ZLM boven te halen, tuigden we de website www.zlm65jaar.nl binnen no-time op. In drie weken sprinten we van briefing en design naar technische realisatie en acceptatietest. Op de website kunnen klanten vertellen wat ze met hun 65 euro gaan doen. Van de inzendingen zullen de leukste verhalen worden uitgekozen om op de website te presenteren of in de jubileumuitgave van het ZLM Magazine. 

Nedbaas Wendy Suurmond
Wendy Suurmond Communicatieadviseur