Patiënt centraal
Adrz wilde online een volledig nieuwe insteek. Niet alleen qua content, maar ook op het gebied van techniek en uitstraling. Alles moest op de schop. Hierbij was het continu centraal stellen van de patiënt essentieel. Binnen enkele klikken moesten bezoekers antwoord krijgen op hun vragen. Naast een super gebruiksvriendelijke online omgeving, was de veiligheid van de website een absolute must.
Een optimale online journey
Samen met Adrz stroopten we de mouwen op om het ziekenhuis online weer op de kaart te zetten. Om de website zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te richten voor alle bezoekers, startten we met interactieve gebruikersonderzoeken. Hierbij betrokken we niet alleen medewerkers, maar ook specialisten en patiënten van Adrz. Hiermee verzamelden we op een creatieve manier waardevolle input om de website te ontwikkelen.
Technisch en visueel ‘on point’
Het resultaat: een webdesign dat naadloos aansluit op de wensen van de verschillende doelgroepen. En tegelijkertijd ook passend bij de nieuwe huisstijl van Adrz. We maakten de website technisch en visueel ‘on point’. En ook qua veiligheid scoorden we punten. Er werd een onafhankelijke partij ingeschakeld om de website via een zogenaamde ‘pentest’ te testen op veiligheid. Na een geslaagde test was Adrz verzekerd van een super veilige website!
Meer weten over deze case?
Karen vertelt je er graag meer over.
of bel 0118 617 873