See, Think, Do, Care

Online marketing hoeft niet altijd puur gericht te zijn op online verkoop. Huidige en potentiële klanten doorlopen namelijk een heel proces voordat ze daadwerkelijk overgaan tot actie. Onze online marketeers werken daarom volgens het STDC-model. We focussen ons op vier fases: see (bekendheid), think (overweging), do (verkoop) en care (loyaliteit). In iedere fase liggen kansen om bij de doelgroep de juiste snaar te raken. We brengen de customer journey van de doelgroep in kaart en bepalen per fase de juiste koers.

Online marketing quickscan

Het startpunt van een goed doordachte online marketing strategie is een quickscan. We nemen je statistieken onder de loep en brengen de huidige prestaties van je website in kaart. Wat werkt goed? Wat kan beter? Wie is je doelgroep? En weet je deze ook voldoende te bereiken? Met de juiste statistieken beantwoorden wij deze vragen en geven we een passend advies.

Implementatie

Na het in kaart brengen van de kansen gaan we doelgericht aan de slag! Of het nu gaat om het opzetten van een ijzersterke SEA-campagne of het creëren van creatieve social media campagnes. Ons online marketing team geeft graag invulling aan de implementatie van jouw online marketing strategie.

Meer online marketing kansen

Keertje afspreken?