De kracht van herhaling. Dat is remarketing in een notendop. We benaderen alleen personen die al interesse in jou hebben getoond. Personen die bijvoorbeeld al eerder op jouw website zijn geweest en die dus een bovengemiddelde interesse in jouw product of dienst hebben. Klinkt logisch toch? En dat is het ook.

Wat is remarketing?

Remarketing is het opnieuw benaderen van klanten die al op jouw website zijn geweest. Niet met standaard advertenties. Maar met producten waarin de klant interesse heeft getoond. Je kent het vast wel. Je hebt een product bekeken in een webshop. Direct zie je datzelfde product overal op internet terugkomen in advertenties. Dát is remarketing. De kans dat iemand overgaat tot een aankoop is bij remarketing veel groter dan bij een standaard online advertentie. Een hele efficiënte en relevante manier van adverteren dus! Remarketing is typisch een kanaal dat belangrijk is om de klant over de streep te trekken. Juist op zoek naar naamsbekendheid en nieuwe klanten? Display advertising vormt een goede combinatie met remarketing.

Voordelen remarketing

  • Met remarketing bereik je geïnteresseerde klanten met relevante advertenties
  • Klanten over de streep trekken
  • Remarketing staat bekend om een hoog conversieratio

Meer over onze aanpak

Keertje afspreken?