Eigen identiteit
In de afgelopen jaren heeft het online marketing team onder de vlag van Nedbase ontzettend veel successen geboekt. “Van het succesvol lanceren van Nederlands eerste webshop in ijs tot effectieve leadgeneratie campagnes voor B2B bedrijven zoals DNWG en Feyter Group: de aanpak van het team heeft zich keer op keer bewezen. Volgens Arie is dit dan ook een logisch moment voor een volgende stap: “Het was niet alleen het goede moment, maar ook de combi van de juiste mensen en mijn persoonlijke ondernemersambities. Het klopte gewoon.”
Focus op resultaat
“In een wereld vol afleiding is focus belangrijk. Met Ivy focussen we ons volledig op de online groei en resultaten van onze klanten. Meer bezoekers, leads en omzet; dat is waar we voor gaan”, aldus Arie. “Dankzij die focus ontstaat ruimte om alle energie te richten op het verder verdiepen en verbreden van onze online marketing diensten én onze klantrelaties, wat leidt tot nog betere resultaten voor onze klanten. Met nog steeds de technische knowhow van de collega’s van Nedbase binnen handbereik”, vult Arie aan.
Prettige sparringspartner
Binnen het team van Ivy heeft ieder zijn eigen specialisme, maar is ook veel onderlinge kruisbestuiving. Dit maakt Ivy tot een stevige en prettige sparringpartner voor bedrijven met online groeiambities. Arie: “De ambities en doelstellingen van onze klanten staan voorop. Vanuit dit gezamenlijke startpunt stippelen we een passende online strategie uit om samen die doelen te verwezenlijken”.
Samen voor groei
Met groei als uitgangspunt kwam de naam Ivy (Engels voor klimop) al snel als passende naam. “De kenmerken van de klimop, namelijk snel groeiend en sterk, verbeelden precies waar we voor gaan: snelle en duurzame groei voor onze klanten. Op basis van een doelgerichte, maar flexibele online strategie”, vertelt Arie. De kompasnaald in het logo met de twee groentinten symboliseert de klant en Ivy: groeien doen we samen.
Arie benadrukt dat naast de groei van klanten ook de groei van medewerkers centraal staat binnen Ivy: “Door te investeren in de expertise en ontwikkeling van de collega’s creëren we enerzijds een aantrekkelijke en prettige werkomgeving met perspectief en anderzijds zien onze klanten dit terug in hun resultaten. Win-win dus.” Het team is dan ook razend enthousiast om dit nieuwe hoofdstuk te beginnen!
Korte lijntjes
Bestaande klanten gaan als vanzelf mee in de ontwikkelingen. Nieuwe klanten plukken de vruchten van een gespecialiseerd online marketing bureau waar ruimte is voor maatwerk én waar we nog steeds korte lijntjes zijn met de andere expertises van Nedbase.
Ben je benieuwd wat Ivy voor jouw bedrijf of organisatie kan betekenen? Neem dan een kijkje op www.ivydigitalmarketing.nl
“Als klanten specifiek online groei willen, dan moet je bij Ivy aankloppen. Als je een nieuwe website of applicatie wilt, dan is Nedbase je partner.” Arie Joosse, mede-eigenaar Ivy en Nedbase-collega