In het verlengde van employer branding
Door in gesprek te gaan met opdrachtgevers creëren we gevoel en beleving bij een werkplek. We focussen op het overbrengen van de persoonlijkheid en de werksfeer van een organisatie. We denken mee met de klant en integreren het merk in het werkgeversmerk. Hieruit ontstaat een krachtige website die dient als betrouwbaar visitekaartje voor een potentiële werknemer. Het is daarmee dé verlenging van de employer branding strategie.
Expertises samenbrengen
We bouwen websites die naast visueel aantrekkelijk zijn, ook achter de schermen goed werken. Zo zorgen onze webdevelopers voor een directe koppeling tussen het sollicitatieformulier en softwareprogramma’s AFAS, Carerix, Connexis en Jobvite. Op deze manier komen de sollicitaties binnen no time op de juiste plek, wat meerwaarde biedt voor de HR-afdeling.
De collega’s van Ivy Digital Marketing staan vervolgens klaar om de opgeleverde werken-bijwebsites online te boosten. Door middel van krachtige campagnes via Google Ads, Google Jobs en social media verhogen we de zichtbaarheid en het verkeer naar de werken-bijwebsites. Zo brengen wij onze expertises samen en doen wij waar we goed in zijn: strategisch meedenken met de klant en sterke (werkgevers)merken bouwen.
Een aantal voorbeelden bekijken? Afgelopen periode leverden we werken-bijwebsites op voor onder andere ZLM, EPZ, Xylem, Saman Groep, Werken in Domburg, Hoornbeeck en Schipper Accountants.