Toggle Menu
Middelburg Molenwater 81
Goes Stationsplein 21

New talent: Chantal, Frank en Lianne

Een nieuwe baan in coronatijd. Hoe bijzonder is dat?! Ingewerkt worden vanuit huis en je collega’s online leren kennen. Onze nieuwe talenten Chantal, Frank en Lianne waren net bij Nedbase gestart, toen het coronavirus ook in ons land uitbrak. Hoe ervaren zij hun eerste periode bij Nedbase? En wat doen ze precies? We stellen onze nieuwe Nedbazen graag aan je voor!

Chantal Verlinde | adviseur online

Chantal versterkt ons team in de rol van adviseur online. Ze had net haar eerste drie weken op kantoor achter de rug, toen het thuiswerken begon. “Dat was even wennen met een gezin thuis”, vertelt Chantal. “Maar ook op afstand draaide alles bij Nedbase vanaf het begin moeiteloos door. Collega’s stonden klaar om me verder wegwijs te maken in de organisatie. Dat was bijzonder om te zien. En één ding is mij wel duidelijk geworden: online is nóg belangrijker dan we al dachten.”

Chantal is een geboren en getogen Zeeuws-Vlaamse. En iemand aantrekken met Zeeuws-Vlaamse roots, stond al een tijdje op ons wensenlijstje. Een perfecte match dus! Chantal: “Ik heb ruime ervaring in het marketing- en communicatievak. De stap naar digital is een mooie aanvulling. En ik ken Zeeuws-Vlaanderen natuurlijk op mijn duimpje.” Nedbase op de kaart zetten in Zeeuws-Vlaanderen, dat is waar Chantal zich voor gaat inzetten. “Een fijne uitdaging, want er liggen volop kansen bij de mooie bedrijven die er in Zeeuws-Vlaanderen zijn.” Maar hoe doet Chantal dat, in deze bijzondere tijd? “Tot nu toe heb ik veel online meetings met klanten gehad. Best efficiënt. Ik blijf hier zeker vanuit ons kantoor in Terneuzen gebruik van maken. Gelukkig ontvangen we daar inmiddels weer wat klanten, uiteraard coronaproof. Maar ik ben ook blij als ik straks weer écht op pad kan.”

Frank Dekker | adviseur online

Naast Chantal verwelkomden we ook Frank als adviseur online. De uit Oostkapelle afkomstige Frank werkte hiervoor als media-adviseur bij DPG Media. Daardoor heeft ook hij een breed Zeeuws netwerk opgebouwd. Frank: “Mijn doel is om Nedbase in onze regio op de kaart te zetten. Laten zien welke kansen en mogelijkheden wij als full service digital agency bieden, aan zowel bestaande als nieuwe relaties. Waar ons kantoor in Terneuzen de standplaats is van Chantal, is mijn thuisbasis ons hoofdkantoor in Middelburg. Zo zijn we aan beide kanten van het water goed vertegenwoordigd.”

Hoe ervaart Frank zijn eerste periode bij Nedbase? “Ik was net een kleine twee maanden bij Nedbase gestart, toen het thuiswerken ook voor mij begon”, vertelt Frank. “Gelukkig heb ik nog wel wat tijd gehad om echt kennis te kunnen maken met de andere Nedbazen. Ook had ik me op kantoor al verder verdiept in ons bedrijf en de systemen. Dat was wel fijn. Hoewel het sparren met elkaar nu vooral via videocalls gebeurt, voelt het al erg vertrouwd. Het is een fijne club mensen bij elkaar!”

Lianne Zwijnenberg | communicatieadviseur online

De derde in het rijtje is de Middelburgse Lianne. Met haar communicatieachtergrond vult zij ons online marketing en communicatieteam mooi aan. Lianne richt zich in haar functie met name op content. Want ook de contentklussen blijven groeien bij Nedbase. Alles komt voorbij: van het verzorgen van communicatie- en social mediastrategieën voor klanten tot het schrijven van goede webcontent en het maken van creatieve social media posts. Lianne: “De afwisseling in klanten en projecten vind ik erg tof. De ene dag schrijf je voor de website van een grote zorgorganisatie en een Zeeuws installatiebedrijf, de andere dag interview je een medewerker van een gemeente of creëer je social media posts over ons deltagebied. Geen dag is hetzelfde.”

De afgelopen tijd heeft Lianne ervaren dat dit ook prima vanuit huis kan. “Natuurlijk ben ik liever met mijn collega’s op kantoor”, vertelt Lianne. “Die gezelligheid mis ik wel. Maar gelukkig kán ik thuiswerken. Ondanks de gekke tijd, zorgt het ook voor een hoop creativiteit. Bij ons en bij klanten. Online heeft wederom zijn meerwaarde bewezen. We zijn digitaler dan ooit!”

Keertje afspreken?