Toggle Menu
Molenwater 81 4331 SE Middelburg
Stadhuisplein 3 4531 GZ Terneuzen
front office nedbase zeeland middelburg support service contact

Een crisismelding op je website. We regelen het. Uiteraard in de hoop dat hij niet gebruikt hoeft te worden. Helaas is het nu aan de orde van de dag en gebruiken we ’m zelf ook. Ook wij nemen maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Onze kantoren in Middelburg en Terneuzen zijn en blijven voorlopig gesloten en onze medewerkers werken vanuit huis. We zijn gewoon bereikbaar, volledig up-to-speed zoals je van ons gewend bent. Ook op afstand denken we graag mee. We staan voor je klaar!

Lees meer...

Support met een hoofdletter S

Bij Nedbase kunnen we inmiddels niet meer zonder ons support team. Misschien heb je hen weleens ontmoet bij ons aan het Molenwater of aan de telefoon gesproken. Om dit team wat beter te leren kennen, spraken we met Liza & Marloes. Samen met Marie-Louise staan zij elke dag tientallen klanten te woord.

Goedemorgen, met …

Wanneer je bij Nedbase binnenstapt, zie je ze gelijk zitten: de Traffic-dames. Marloes, Marie-Louise en Liza staan dagelijks voor onze klanten klaar. Ze zijn elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:30 uur. Telefonisch, per mail, via ons support-systeem, chat, WhatsAapp… Alle supportvragen komen hier centraal binnen en worden intern verwerkt. Sommige vragen lossen Liza en Marloes direct zelf op. Maar vragen over bijvoorbeeld development of hosting gaan langs de technische collega’s Vincent, Laurens en Jesse. Kortom: dit support team gaat geen enkele vraag uit de weg!

Werkzaamheden op een rijtje

De vragen die door onze klanten gesteld worden zijn super divers; van een wijziging aan de website of applicatie tot het vastleggen van een domeinnaam. Marloes: “Het (proactief) meedenken met de klant vinden we erg belangrijk, maar ook heel leuk om te doen!” De vragen die ze niet zelfstandig op kunnen lossen, gaan vaak naar het development team. Wel is het aan Liza en Marloes om de communicatie met de klant te verzorgen. Korte lijntjes en heldere communicatie blijft tenslotte enorm belangrijk.

Elke dag anders

Liza: “Door de uiteenlopende klantenkring (van zorg tot industrie) is iedere dag anders. Dat zorgt ervoor dat ons werk uitdagend blijft. Nee, mijn werk is nooit saai. 🙂 Er lopen vaak veel vragen door elkaar, dus ik moet snel schakelen. Maar dat houdt me juist scherp!”.

Het support team staat vooral bekend om haar klantvriendelijkheid en snelle service. Dit lezen we ook terug in onze recensies. Elk ticket kan namelijk met een ‘sterrenwaardering’ beoordeeld worden. Marloes: “Dit komt denk ik vooral door de snelheid. We lossen problemen snel op en houden de klant goed op de hoogte. Ook als iets langer duurt zijn we hier eerlijk over.” Liza benoemt dat er zoveel mogelijk met de klant wordt meegedacht. “Dit wordt vaak enorm gewaardeerd.”

Ontwikkelingen

Liza verwacht dat het support team over een aantal jaar een nog grotere, adviserende rol krijgt. Dit om klanten nog beter te ontzorgen en actief te betrekken in de digitale mogelijkheden. Ook verwacht ze klanten in de toekomst te kunnen begeleiden met de ‘kleinere’ projecten, zoals bijvoorbeeld het begeleiden van een campagne-site van A tot Z.

Keep up the good work, ladies!

front office nedbase zeeland middelburg support service contact
“We lossen problemen snel op en houden de klant goed op de hoogte. Ook als het iets langer duurt, dan zijn we hier eerlijk over.” - Marloes van Veelen | Traffic manager

Keertje afspreken?