Toggle Menu
Middelburg Molenwater 81
Goes Stationsplein 21

Support met een hoofdletter S

Bij Nedbase kunnen we inmiddels niet meer zonder ons support team. Misschien heb je hen weleens ontmoet bij ons aan het Molenwater of aan de telefoon gesproken. Om dit team wat beter te leren kennen, spraken we met Liza & Marloes. Samen met Marie-Louise staan zij elke dag tientallen klanten te woord.

Goedemorgen, met …

Wanneer je bij Nedbase binnenstapt, zie je ze gelijk zitten: de Traffic-dames. Marloes, Marie-Louise en Liza staan dagelijks voor onze klanten klaar. Ze zijn elke werkdag bereikbaar van 08:30 tot 17:30 uur. Telefonisch, per mail, via ons support-systeem, chat, WhatsAapp… Alle supportvragen komen hier centraal binnen en worden intern verwerkt. Sommige vragen lossen Liza en Marloes direct zelf op. Maar vragen over bijvoorbeeld development of hosting gaan langs de technische collega’s Vincent, Laurens en Jesse. Kortom: dit support team gaat geen enkele vraag uit de weg!

Werkzaamheden op een rijtje

De vragen die door onze klanten gesteld worden zijn super divers; van een wijziging aan de website of applicatie tot het vastleggen van een domeinnaam. Marloes: “Het (proactief) meedenken met de klant vinden we erg belangrijk, maar ook heel leuk om te doen!” De vragen die ze niet zelfstandig op kunnen lossen, gaan vaak naar het development team. Wel is het aan Liza en Marloes om de communicatie met de klant te verzorgen. Korte lijntjes en heldere communicatie blijft tenslotte enorm belangrijk.

Elke dag anders

Liza: “Door de uiteenlopende klantenkring (van zorg tot industrie) is iedere dag anders. Dat zorgt ervoor dat ons werk uitdagend blijft. Nee, mijn werk is nooit saai. πŸ™‚ Er lopen vaak veel vragen door elkaar, dus ik moet snel schakelen. Maar dat houdt me juist scherp!”.

Het support team staat vooral bekend om haar klantvriendelijkheid en snelle service. Dit lezen we ook terug in onze recensies. Elk ticket kan namelijk met een ‘sterrenwaardering’ beoordeeld worden. Marloes: β€œDit komt denk ik vooral door de snelheid. We lossen problemen snel op en houden de klant goed op de hoogte. Ook als iets langer duurt zijn we hier eerlijk over.” Liza benoemt dat er zoveel mogelijk met de klant wordt meegedacht. β€œDit wordt vaak enorm gewaardeerd.”

Ontwikkelingen

Liza verwacht dat het support team over een aantal jaar een nog grotere, adviserende rol krijgt. Dit om klanten nog beter te ontzorgen en actief te betrekken in de digitale mogelijkheden. Ook verwacht ze klanten in de toekomst te kunnen begeleiden met de ‘kleinere’ projecten, zoals bijvoorbeeld het begeleiden van een campagne-site van A tot Z.

Keep up the good work, ladies!

β€œWe lossen problemen snel op en houden de klant goed op de hoogte. Ook als het iets langer duurt, dan zijn we hier eerlijk over.” - Marloes van Veelen | Traffic manager

Keertje afspreken?