De communicatieadviseurs van Lievens Communicatie zijn veel op pad en werken vaak op locatie bij opdrachtgevers. Interne communicatie en betrokkenheid is in dat geval extra belangrijk.

Weten wat er speelt

Sinds de lancering van onze splinternieuwe applicatie Teamly hebben we niet stil gezeten. Voor diverse organisaties, van tien tot honderden medewerkers, maken we het verschil met deze app. Ook bij Lievens Communicatie. Zij zijn betrokken als ‘launching customer’ van Teamly. Voor de communicatieadviseurs van Lievens Communicatie is het super belangrijk om op de hoogte te blijven van wat er speelt binnen de organisatie. En met welke projecten andere collega’s bezig zijn. Zeker als zij voor langere tijd gedetacheerd zijn bij een opdrachtgever.

Overal bereikbaar

Dat Teamly overal bereikbaar is als webapplicatie, is voor Lievens Communicatie ideaal. Op welke locatie ze ook werken; ze zijn altijd op de hoogte. Medewerkers zien binnen no-time aan welke projecten hun collega’s werken en hoe het er aan toe gaat op locatie. Ook blijven ze aangehaakt op het reilen en zeilen van het communicatiebureau. Of het nu gaat om interne mededelingen, verjaardagen, nieuwtjes van collega’s of Netflix-tips: ook als je op locatie werkt blijft deze interne binding super belangrijk.

Launching customer

Als launching customer test Lievens Communicatie Teamly continu. Samen ontwikkelen we stapsgewijs door en richten we het social intranet steeds meer op maat in. Lievens Communicatie tipt ons over functionaliteiten die ze missen en wij hebben een partner die nieuwe features direct in de praktijk kan inzetten en testen. Win-win dus!

“Teamly maakt het mogelijk om toch te communiceren met collega’s en betrokken te blijven, waar je ook bent. We vinden het leuk om als een van de eerste klanten Teamly te gebruiken en mee te denken over de doorontwikkeling van dit handige interne communicatiemiddel!" Cora Zaaijer, directielid Lievens Communicatie