Passie voor online
header afbeelding

Drie op een rij!

Voor de derde keer op rij mochten we aan de slag voor een klant van het eerste uur. Aannemingsbedrijf de Voogd bouwt al 30 jaar met kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Alleen overtuigde de verouderde website met een wirwar aan informatie zowel de bezoekers als ons hier écht niet meer van. Hoogste tijd dus voor een re-styling! En dat is gelukt :-)

Om het corporate verhaal goed over te brengen en bezoekers op een juiste manier te informeren, mocht De Voogd Grijpskerke online weer in een nieuw jasje worden gestoken. En dat was ook dit keer weer een mooie opdracht voor onze designers. Typerende stijlelementen in combinatie met de trends van dit moment zorgen voor een herkenbaar, strak en modern design.

 

Op de website nemen de projecten het voortouw. Zij moeten de bezoekers in eerste plaats informeren, maar óók inspireren. Omdat De Voogd Grijpskerke mooie dingen maakt, is inspireren een eitje. Maar hoe informeer je de bezoeker op de juiste manier?  Een duidelijke flow leidt de bezoeker moeiteloos door de responsive website, langs alle projectupdates en –specificaties, en ontdekken ze al snel meer over De Voogd Grijpskerke. Kortom, een website die weer helemaal toekomstproof is gemaakt en weer een aantal jaar mee kan! 

 

Bekijk de website op www.devoogdgrijpskerke.nl

Nedbaas Karen Oerlemans
Karen Oerlemans Projectmanager

Meer updates

Naar overzicht